Tusen takk, vil bare si at all hjelpen jeg har fått underveis, både på telefon og mail har vært til stor hjelp! Jeg vil absolutt anbefale andre å reise med dere. Er veldig deilig å ha et seriøst selskap i ryggen både før, under og etter reisen. Og all ære for det til deg og dine kollegaer:) Igjen, tusen takk for et minne for livet:)

Mathilde Frivillig Thailand

Hadde en helt fantastisk tid i Nepal! Ble utrolig godt tatt imot av både koordinatorene, de på prosjektet. I tillegg var de lokale kjempehyggelige! Har skapt minner for livet og vil alltid være takknemlig for opplevelsene. Jeg la igjen en liten del av hjertet mitt i Nepal.

Christine Frivillig Nepal

Ring eller send SMS