Det har vært noen helt fantastiske og lærerike seks uker i Cape Town! Jeg har opplevd så utrolig mye, og fått med meg så mange verdifulle minner og erfaringer. Sterke, rørende, gode, og noen rystende opplevelser, som har gjort uforglemmelige inntrykk. Kommer aldri til å glemme denne reisen, og alle de flotte menneskene jeg har fått møte! Barna på senteret der jeg jobbet kommer alltid til å ha en spesiell plass i hjertet mitt! Er også utrolig takknemlig for den gode vertsfamilien min, som gjorde alt for at jeg skulle føle meg som hjemme! Har ikke angret et sekund på at jeg grep denne sjansen :)

Synnøve Frivillig Sør-Afrika

Det som jeg ønsker å gi som tilbakemelding kan være at dere kan informere litt mer om plassen de frivillige skal bo når en reiser til Bali. Jeg stusset med å bestille reisen siden jeg var redd jeg kom til å være mye alene, og kanskje ikke møte noe særlig andre frivillige. Men dette var jo helt feil, jeg har nå fått nye venner fra hele verden! Vi bodde i lag med mennesker rundt om fra hele verden, noe som jeg syntes var veldig bra. Jeg hadde 4 fantastiske uker på Bali, og skulle ønske jeg kunne vært der enda lenger!

Susanne Frivillig Bali

Ring eller send SMS