Alle opplevelsene gir mange inntrykk og det er en kjempekul opplevelse. Vi får flyttet mange grenser, f.eks. i form av å passe større dyr men også noe så enkelt som å måtte være skitten og rydde dyrenes bur. Hvis vi skulle trekke frem én ting, ville det nok vært spesielt de mange nye menneskene. Alle er superhyggelige og hyggelige, så man føler seg alltid velkommen som ny.

Tilde, Monique & Cecilie Wildlife Rescue CentreOversatt

Hele opplevelsen var helt sjuukt fantastisk. Kunne ikke fått det bedre enn jeg gjorde. Eneste jeg har tenkt på siden jeg kom hjem var å bestille meg billett ned igjen og det kommer jeg til å gjøre så fort jeg har tid og penger. Alt i alt var dette en drøm som gikk i oppfyllelse. Beklager veldig at det tok sånn tid før jeg skrev tilbake til dere men etter jeg kom hjem så har jeg savnet stede så mye at jeg ikke klarte å få samlet meg for å svare på noe som helst om turen.

Kristiane Wildlife Conservation

Ring eller send SMS