Min tid i Singburi har vært minneverdig. Alle forventninger er innfridd og jeg har møtt mange glade ungdommer og barn. Familiariseringsuken var veldig interessant og en god myk nedstigning til en ny kultur. Stor anbefaling :)

Margrethe Frivillig ThailandOversatt

Hallo! Jeg har det så jævla bra! Elsker Ecuador! Jeg er i Montanita nå og skal bli her og studere en uke ekstra og så begynne å jobbe frivillig i Quito. Spansk er utmerket! Skolen i Quito og her i Montanita er flott. Puerto Quito var også fantastisk på mange måter, prøvde "tubing" i en elv, og innkvarteringen var fantastisk og personalet var SÅ hyggelige! Så ja, Ecador er flott. Er så glad jeg dro hit!

Malin Frivillig EcuadorOversatt

Ring eller send SMS