Det var en veldig kul tur og jeg elsket den! Men du må være forberedt på at det er VELDIG forskjellig fra Danmark. Dagene var ofte litt ustrukturerte og guidene var nesten alltid forsinket, så man må være forberedt på en del venting... Men ellers kan jeg bare anbefale Antilope Park!

Karoline Hovalt Bertelsen Wildlife ConservationOversatt

Det meste har vært utrolig bra, både vertsfamilien, CRLA og organiseringen av alt dette! Spesielt CRLA opplever jeg som knallbra og utrolig strukturert, over alle forventninger Den beste opplevelsen har vell vært å møte så mange nye mennesker, både fra Costa Rica og resten av verden! Alle er utrolig møtekommende og spansken har virkelig forbedret seg.

Marielle Frivillig Costa Rica

Ring eller send SMS