Jeg sitter på bussen fra Springbrook til Brisbane nå etter en helt fantastisk uke på introduksjonsfarm. Har kost meg masse og lært så mye! Svært dyktige instruktører og en helt fantastisk kokk! Reiser videre til der jeg skal jobbe i morgen tidlig, jeg skal til et sted utenfor Canberra som heter Wagga Wagga, har fått jobb som personlig assistent for en hestevetrinær! Tror det skal bli så spennende :) Det som har gjort mest inntrykk på meg hittill må være dagen i dag! Vi har sanket kyr fra hesteryggen, noe helt spesielt å ri i den australske outbacken med en flokk kyr foran deg og kenguruer som kommer hoppende forbi! Hærlig :)

Mona Farm & Travel Australia

Det har gått superbra, og jeg storkoser meg her! Nå er det snart på tide for meg å gå til skilpaddene og jeg gleder meg veldig! Nå har det blitt litt av hverdagen å være her og gå på skolen, så det føles fortsatt ganske deilig. Jeg har lært mye spansk og kan holde en diskusjon nå i motsetning til før jeg kom hit visste jeg ingenting. Og skolen er veldig flink med etterskoleaktiviteter med både dans og matlaging så jeg trives veldig godt her! Og jeg har allerede rukket å se mye av landet i helgene, så jeg prøver virkelig å maksimere reisen når jeg er her borte

Linnea Frivillig Costa RicaOversatt

Ring eller send SMS