Det går veldig bra, jeg er veldig glad for å være her, og har møtt så mange hyggelige mennesker og dyr! Skolen hadde ferie, så jeg har akkurat vært på gården og så skal jeg på skolen senere i stedet, men det har vært noen veldig gode opplevelser så langt! Det beste så langt har nok vært bavianvandringen og bare å se alle bavianene leke rundt og komme for å klappe, men jeg har også vært på nattkjøring hvor vi så et neshorn og så mye annet spennende. Jeg er så glad for at det ordnet seg!

Cathrine Wildlife Rescue CentreOversatt

Jeg må si at jeg er mektig imponert over lærerne her, de forklarer alt på spansk helt til du forstår det og de er veldig tålmodige. Jeg var også i klasse med en jente som aldri hadde hatt noe spanskundervisning før, etter en uke kunne hun vel mer enn jeg kunne etter ett år med spansk på ungdomsskolen. I tre uker gikk jeg på CRLA, og jeg lærte masse, men det er ikke kun på skolen du lærer spansk: de fleste vertsfamilier snakker kun spansk og generelt i San Jose er det få som snakker engelsk, noe som ”tvinger” deg til å lære mer.

Synne Frivillig Costa Rica

Ring eller send SMS