Bare et lite livstegn fra Goa. Har det storflott, og syns opplegget saa langt er veldig bra. Siste dag av intro-uken i dag, og ender vel med en liten fest i Baga i kveld. Folkene her er supre, baade de lokale, dem i organisasjonene, og de andre frivillige, saa alt er bare supert. Gleder meg til aa begynne aa jobbe paa mandag. Har meldt meg til et prosjekt paa en skole med mentalt syke barn. Blir spennende

Nora Frivillig India

Det har vært en fantastisk tur og jeg skulle ønske jeg hadde mer enn 5 uker. Ecuadorianere er veldig hyggelige og imøtekommende. Dra til Ecuador!

Marie Frivillig Ecuador

Ring eller send SMS