Jeg ville bare si at jeg koser meg max her i Sør-Afrika! Familien jeg bor hos er kjempehyggelige og jobben er vidunderlig. Jeg kommer inn på skolen om morgen og alle de herlige elevene kommer bort til meg: "Good morning, sir!" og gir meg en klem. Lærerne er så greie og viser virkelig at de setter pris på at jeg er der. Min første uke har kort sagt vært fantastisk!

Ørjan Frivillig Sør-Afrika

Var på forskningsukene i Kanaan og Mangheti og syntes de var de beste ukene!!

Anna Wildlife Rescue CentreOversatt

Ring eller send SMS