Maten er fantastisk, det er vegetarmat. Til frukost er det typisk engelsk frukost, med loff, egg, smør og mango marmelade. til lunsj fekk vi ris med potetbåter, agurk, gulerot og saus. Veldig spicy, men godt. Eine ulempen er med drikkevattne her, det blir aldri kaldt.

Eva Kristin Frivillig India

Veldig gøy opplevelse, lærte ikke vare spansk men lærte mye om latinamerikansk kultur. Blei kjent med mange både på skolen og på prosjektene. Mange muligheter å reise i helgene der skolen hjelper å organisere transport og opphold. Hadde anbefalt til absolutt alle!

Sofia Frivillig Costa Rica

Ring eller send SMS