Oppholdet i India var fantastisk! Jeg fikk prøve meg som engelsklærer og hjalp til på ulike prosjekter utenom dette. Lærte masse om India, kulturen og menneskene. Fikk også mange gode venner for livet, så er veldig glad for at jeg dro!

Mia Frivillig India

Hei, hva? Turen gikk kjempebra. Så følelsen av å gå av flyet, se alle fjellene, kjenne på varmen og måtte myse fordi solen er så sterk var ubeskrivelig fantastisk! Spansk begynner allerede å komme og jeg takler hverdagsspråket ok.. selvfølgelig med masse feil, kroppsspråk og sprø grammatikk...men det går fremover :) Trosset jetlag i går og gikk ut med roomiene mine, så det var mye dans og cervezas. Jeg er allerede veldig forelsket i Quito/Ecudador/Sør-Amerika. Klimaet, menneskene, fargene, musikken, dansen, språket – alt! Fremfor alt er det så fargerikt og ustrukturert, det gir en slik følelse av lekenhet og livsglede.

Kristina Roos Frivillig EcuadorOversatt

Ring eller send SMS