Jeg var på Wildlife Rescue Centre i 6 uker, og jeg har aldri elsket livet så mye som jeg gjorde, og gjør etter oppholdet. Dyrene og menneskene som jobber på Naankuse er helt unike, og jeg savner de veldig. Nærkontakten du får med alle dyrene på farmen er helt magisk. Å se og å få mate løvene, hyenene, gepardene og alle de store kattedyrene var så kult, og høydepunktet i uka! Jeg var også så heldig å få være med på den årlige helsesjekken til løvene. Å få kjenne pusten til løva rett på hånda di, å få se de våkne opp igjen, helt uvirkelig. De kjæreste surikatene, vortesvina, og ikke minst bavianene du får som bestevenner som kjenner deg igjen fra dagen før da du møtte de. Livet mitt var en drøm i Namibia var en drøm og jeg lengter tilbake.

Elise S. Wildlife Rescue Centre

Det er flott at det finnes slike organisasjoner som hjelper til med å organisere slike revolusjonerende opplevelser. Så tusen takk! Du vil aldri glemme noe slikt. Tanken er at dette skulle være et steinkast til Australia, hvor det fortsatt er et ubrukt arbeidsferievisum :)

Janna Work & Travel New ZealandOversatt

Ring eller send SMS