Jeg føler meg bra! Zimbabwe og prosjektet her oppe har virkelig overgått alle mine forventninger og er så kult!!! Så sekken min er fylt til randen 😇 Det største inntrykket er nok livsgleden som alle har her nede selv om de er så fattige og hvordan de bare gjør det beste ut av det de har. Det er virkelig sprøtt å se og virkelig sette pris på at du som frivillig setter mer pris på de små tingene!!!

Lise Øvlisen Wildlife ConservationOversatt

Jeg hadde det veldig fint i India. Jeg ble veldig godt tatt vare på og fikk opplevelser jeg aldri kunne ha drømt om. Prosjektet jeg var på i Divya Sadan var utrolig hyggelig og givende.

Ida Road Trip India

Ring eller send SMS