Jeg har det rett og slett helt fantastisk! Jeg opplever noe nytt hver dag, og jeg føler at jeg har fått etablert meg og funnet plassen min.

Hanne Irene Frivillig Sri Lanka

Jeg har storkost meg i New Zealand, det er som et paradis for meg! Nå har det seg slikt at jeg er ikke noe "vanlig" backpacker som folk flest, jeg liker og jobbe og drive med mine interesser. Som oftest er jakt, skyting og fiske. Jeg har fått lært så mye og opplevd utrolig mye, noe som jeg er evig takknemlig for. Men 6 mnd i NZ var ikke nok for meg, så om noen måneder reiser jeg tilbake, jeg er ikke ferdig med og utforske NZ enda!

Kjersti Work & Travel New Zealand

Ring eller send SMS