Jeg har hatt tre gode uker! Skulle ønske jeg hadde mer tid der slik at jeg kunne se enda mer av deres virksomhet!

Emilia Wildlife Rescue CentreOversatt

Jeg koser meg her! Folkene, hestene og naturen er kjempefin 😄 Mye som skjer her, og å se alle dyrene hverdag er veldig utrolig 🦒 Det mest overraskende er nok hvor mye jeg likte polocross. Utrolig artig å prøve!

Oda Agnete Horse Management

Ring eller send SMS