Enkelt den beste turen jeg noen gang har gjort i mitt liv! Skap virkelig minner for livet og fikk venner som du har over hele verden. Hoppet faktisk med fallskjerm, selv om jeg var høydeskrekk før. Blant det beste jeg har gjort! Folk du møter der borte hjelper og "pusher" deg. Du kan tenke deg at mange backpackere der ute går gjennom det samme som deg, så ta skrittet fullt ut og våg. Hvis du er redd for at du ikke vil få venner, ikke vær det! Flere som har de samme tankene, så det er bare å ta steget og våge!

Isak Work & Travel New ZealandOversatt

Jeg har hatt et helt supert opphold i Sør-Afrika og anbefaler virkelig dette programmet til alle. Jeg fikk mange nye venner, og det var en utrolig god erfaring og opplevelse å ha med seg videre.

Frida Frivillig Sør-Afrika

Ring eller send SMS