Jeg trivdes utrolig godt, og det eneste negative jeg kommer på var at det var hjerteskjærende å reise hjem igjen. Det og jobbe med barna, bo i varmen og ikke minst samholdet med de andre frivillige ga skikkelig mersmak!

Oda Sports & Adventure

Jeg har hatt en kjempeopplevelse i Thailand og er veldig glad jeg ble med på programmet. Synes selvfølgelig at det var kjedelig med flom og at barnehjemmet var stengt, men på tross av det har jeg hatt det fint. Jeg var på Koh Samet den 2. uka i stedet for, fordi jeg var den eneste som var meldt på den 4.uka. Der var det jo bare fantastisk! Takk for all hjelp underveis :)

Sara Frivillig Thailand

Ring eller send SMS