Etter ti uker på den andre siden av verden kan jeg si at det å bestille denne turen var det beste jeg noen gang har gjort. På disse sytti dagene har jeg lært mer om meg selv enn jeg trodde var mulig. Jeg har sett så utrolige steder og jeg har blitt kjent med så fantastiske mennesker. Selv om det til tider langt fra var lett, når hjemlengselen var stor og jeg noen ganger ble lei av å bo i en koffert, har jeg aldri angret på at jeg faktisk la ut. Jeg hadde enormt mye flaks med alt fra å velge land til å velge et prosjekt, og det er med en stolt følelse at jeg nå lener meg tilbake og konstaterer at jeg akkurat har klart mitt livs største eventyr så langt.

Emma Frivillig Costa RicaOversatt

Jeg stortrives i Vancouver så langt! Angrer ikke ett sekund på at jeg valgte å dra hit. :) Har funnet meg ganske godt til rette i huset og har fått meg gode venner her i huset. Har virkelig funnet tonen med de to danske jentene, og vi holder på å lete etter en leilighet sammen.

Biret Irja Work & Travel Canada

Ring eller send SMS