Jeg har det utrolig bra! Helt ubeskrivelig å være her! Det å få møte barna og kjenne hvor mye kjærlighet du får fra de har gjort et stort inntrykk på meg. Jeg trodde virkelig ikke jeg kom til å få så sterk kontakt med de etter bare en uke! Følelsen av å se en av barna være så nervøs før skøytingen i dag, og 1 time senere gjorde hun det helt selv! Man kan virkelig se at ting jeg hjemme tar for gitt er noe de bare kan drømme om....?Setter livet i perspektiv. Det er disse små øyeblikkene jeg sitter igjen med som betyr så utrolig mye for meg! De morsomme aktivitetene som surfing, skatingen, boksing og svømming topper det hele! Dette er virkelig en opplevelse for livet, og jeg skal helt klart tilbake hit! Feels like home?

Kristin Frivillig Sør-Afrika

Opplevelsen var helt utrolig. Har minner for livet som jeg aldri vil glemme og har møtt mennesker som har forandret livet mitt. Nye venner med like interesser og har fått oppleve hvor annerledes livet er i Zimbabwe i forhold til Norge. Alt i alt en fantastisk opplevelse :)

Helene Wildlife Conservation

Ring eller send SMS