Jeg har det kjempe fint! Alle her er veldig hyggelige og hyggelige mennesker, og de er alltid gode for en spøk. Jeg kan ikke velge en ting som har vært den kuleste, for det er alt! Det er helheten av menneskene her, både frivillige fra hele verden men også de ansatte, samt alt du opplever hver dag! En ryggsekk er ikke nok for minner, jeg trenger nok mer enn en koffert😅 Jeg hadde ikke vært på denne turen uten!

Kathleen Albertsen Wildlife Rescue CentreOversatt

Å reise til Bali er det beste valget jeg har tatt for meg selv! Å reise alene som frivillig er noe jeg kan anbefale på det varmeste. Du blir kjent med andre raskere enn om du reiser sammen med en venninne/venn og jeg kan si at jeg har fått nye gode venner fra hele verden! Det har vært lærerike og fine måneder på Bali og jeg har reist rundt og sett så mye både med venner og familie som kom på besøk. Jeg skal helt klart tilbake til Bali ♥️

Sofie Frivillig Bali

Ring eller send SMS